فقط پنج قدم تا ثبت شرکت در موسسه ثبت حقیقت

5قدم تا ثبت شرکت

تنظیم قرارداد اولیه

تکمیل مدارک مورد نیاز

ارجاع به سازمان مربوطه

امورات روزنامه و آگهی

دریافت گواهی پایان کار

1- تنظیم قرارداد اولیه با مؤسسه حقوقی حقیقت

در رابطه با هر یک از امورات ثبتی ، نخست در دفتر مؤسسه حقیقت حضور یافته و پس از مشاوره رایگان با کارشناس مربوطه و پس از کسب اطمینان از کیفیت و نحوه انجام اقدام به امضای قراداد نماید، در صورتی که موکل یا متقاضی زمان کافی برای حضور در محل شرکت ثبت حقیقت را نداشته باشند ، کارشناسان مجموعه به صورت رایگان در محل موکل یا متقاضی حضور می یابند و پس از عقد قرارداد، کلیه امورات به صورت حضوری و غیر حضوری قابل انجام می باشد.

2- تکمیل وارائه مدارک مورد نیاز توسط شما

پس از عقد قرارداد با مؤسسه حقیقت ، مدارک مربوطه و مورد نیاز از طرف کارشناسان ثبت حقیقت به شما اعلام می گردد و شما می بایست مدارک مربوطه را در اسرع وقت به صورت کامل تهیه نموده و تحویل مؤسسه دهید.

3- تنظیم و تدوین کلیه مدارک و ارجاع به سازمان مربوطه

پس از آن مدارک توسط کارشناسان ما بررسی شد، صورتجلسات صادر و اقدامات مورد نیاز از طرف موسسه ثبت شرکت حقیقت به عنوان وکیل پرونده به نیابت از شما انجام می گردد، سپس مدارک توسط کارشناسان مجرب مجموعه ثبت حقیقت به سازمان و ارگان مربوطه ارسال شده و کارشناسان ما تا زمان حصول نتیجه پیگیر کار و پرونده شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید
مراحل رتبه بندی شرکت شامل چه مواردی است؟

4- انجام کلیه امورات مربوط به روزنامه ها و آگهی ها

پس از اینکه از طرف ارگان مربوطه در رابطه با پرونده شما جوابی دریافت گردید، موسسه ثبت حقیقت اقدامات لازم جهت بررسی مجدد پرونده و رفع نواقص و جمع آوری و تنظیم مدارک برای روزنامه رسمی نموده و بلافاصله پس از تکمیل مدارک، ثبت حقیقت آنها را برای دریافت آگهی و روزنامه رسمی ارسال می نماید.

5- حضور متقاضی یا نماینده شما و دریافت گواهینامه پایان کار

در پایان متقاضی یا موکل ، با حضور در دفتر موسسه حقیقت تمامی گواهینامه ها و مدارک را به صورت کامل از مؤسسه ثبت شرکت حقیقت دریافت می نماید.
امور آی تی ثبت شرکت حقیقت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *