طرح صنعتی چیست ؟ به زبان ساده به روایت ثبت حقیقت

یکی از خدمات ثبت حقیقت ، در کنار ثبت انواع شرکت، ثبت تخصصی و فوری اختراع و ثبت فوری و حرفه ای برند، فعالیت تخصصی در زمینه ثبت طرح صنعتی می باشد که در این زمینه تجربه و مشتریان بسیاری دارد.

شما با ثبت طرح صنعتی انحصار آن صنعت در اختیارتان خودتان قرار می دهید و هیچ یک ازهمکاران ویا رقبایتان مجاز به کپی برداری و تولید محصول  و یا خدمات شما نخواهند بود البته به اگر اصول ثبتی اخصصی در آن رعایت شده باشد.

در این نوع ثبت طرح صنعتی می توانید شکل ظاهری محصولات و کالای طراحی شده و جدید که مبتکر آن هستید را تحت انحصار خود قرار داده که این امر موجب رغبت بیشتر مشتریان شما برای خرید و افزایش فروش سهم بازار و موفقیت بیشتر می شود.

تجربیات ثبت شرکت حقیقت جهت تسریع و تسهیل در ثبت طرح صنعتی در خدمت شم هم میهنان عزیزمی باشد

اگر طرح صنعتی شما 2 بعدی باشد ، باید 5 نمونه از شکل یا تصویر گرافیکی ۀن محصول یا 5 نمونه از طرح ترسیم شده و اگر طرح صنعتی شما 3 بعدی (3D) باشد، پنج نمونه از شکل یا تصویرسه بعدی گرافیکی آن محصول یا پنج نمونه از طرح ترسیم شده از تمامی جوانب و زاویه های طرح به عنوان نمونه جهت مراحل ثبت طرح صنعتی به همکاران ثبت حقیقت تحویل گردد.

بیشتر بخوانید
لینک های مفید سازمان ها و پرتالهای ارگانهای دولتی

مهم : ثبت حقیقت خاطر نشان می نماید در طرح صنعتی 3 بعدی، مرجع ثبت طرح می‌تواند ماکتی از آن را به همراه اظهارنامه درخواست نماید. اندازه ماکتی که متقاضی از مدل طرح 3 بعدی خود ارائه می‌دهد، باید حداکثر ۲۰×۲۰×۲۰ سانتی متر و وزن آن حداکثر ۲ کیلوگرم و از ماده‌ای بادوام و با کیفیت و غیر فاسد شدنی باشد. شکل‌های گرافیکی 2 بعدی و ترسیم شده باید حداکثر در ابعاد ۲۰×۱۰ سانتی متر بوده و قابل نصب بر 4 صفحه مقوا در اندازه A4 و با جوهر مشکی باشد.

موسسه ثبتی و حقوقی حقیقت جهت سهولت و تسریع امور در خدمت شما مشتریان و همشهریهای عزیز میباشد